Malmö - Linköping


Nu är det verkligen sovdags för min del, men jag tänkte passa på att kika in här först!

Helgen har spenderats hos min underbara storebror i Malmö, det har varit så otroligt roligt! Vi har gått långpromenader, ätit indisk och thailändsk mat på mysiga restauranger, fikat på Espresso House, tagit riktigt fula bilder (bjuds inte på här!) och syskonkort :)

Lite fest, lite film och många spännande samtalsämnen! Finaste brodern <3

Tog tåget hem, kollade på Grey's på datorn, missade ju veckans avsnitt på grund av onsdagsbesök haha. Så nu tog jag igen mig och såg kommande avsnitt med :D

Åt middag hos mamma, men kilade hem vid nio. Vid 10 fick jag besök, en artig en som ser till att jag går och lägger mig i tid :)

Helgens låt:

Beyonce feat R.Kelly - If I were a boy

Så grymt bra röst han har !



Kommentarer
Postat av: Sara

uuuuuuuuupdate!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback