jag tänker mig..

jag tänker mig: barbies, åka på madrass nerför trappen, cykelturer till Berg, bosses glassbar, oändliga skrattattacker, semester, kvällspromenader, pratstunder som varar hela natten, ett enormt stöd,...jag tänker mig en äkta vän

jag tänker mig:  tjejkvällar, shoppingturer, promenader, tema "mysbyxor,glasögon och håret uppsatt i knut", sleepovers, en till som kan prata konstant, ärlighet, humor med lite extra krydda, ställer alltid upp...jag tänker mig en äkta vän

jag tänker mig:
ben&jerrys,takida,airheads,boston,deje,linköping. skratt och tårar, gyros, pratstunder i telefon, skräckbio, roadtrips och många foton...jag tänker mig en äkta vän

jag tänker mig: makaroner och ketchup, biobesök, Sälen*2, träning, bastu, frukost-lunch-middag-fika, garderobsutbyte, skrattattacker, pingu och youtube, posebilder, dansoholic, en andra halva...jag tänker mig en äkta syster(vän)

så ni vet

Kommentarer
Postat av: Sara

va söt du är baby :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback