I'm still me


Jo, jag kan hålla med. Man förändras med tiden, man ställs inför nya situationer, prövar nya saker, träffar nya människor och allt som allt får man nya erfarenheter som speglar sig i personligheten.

Men vad jag blir förbannat jävla trött på (ursäka språket!) är när man påstår saker som inte är sanna. Jag är en och samma person som jag var för ett år sedan. (Kanske lite rikare på erfarenheter). Men att jag skulle vara en helt ny person, eller att den rätta versionen av mig skulle ha visat sig nu och "den andra jag" varit en bluff, det är ren lögn.

Jag är samma person. Jag är fortfarande den ärliga, omtänksamma, glada och positiva, sociala och älskande personen jag var för ett år sedan. Det viktigaste för mig är och förblir de nära och kära.
Man kan vända och vrida på det hur man vill, men jag står kvar i den jag är. Det jag gör nu är att vara lite mer av de egenskaperna. Mina värderingar är precis som innan.

Så sluta försöka hitta en sanning som inte finns, sluta försöka tro att du vet mer om mig än vad jag och de som känner mig gör.

Jag borde inte behöva skriva detta..



Hata aldrig den du en gång älskat


det här var sista gången hoppas jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback