Chip-Bong!

Så var det söndag igen, helgen har passerat. Denna helg har verkligen varit rolig! I fredags hade jag och Lisa en systerkväll med film, vindruvor, och maassaa praat! Det var så länge sedan det bara var hon och jag under en hel kväll. Grymt värt!

I lördags var jag flitig och tränade på morgonen, sedan åkte jag ut till landet och hjälpte mina föräldrar att måla till huset. Det blir så fint där ute, verkligen jätte mysigt att bo där. Är så glad för deras skull, och gifta sig ska de göra med <3

På kvällen var det förfest hos mig, jag var enda tjejen bland 5 killar, det var lite komiskt under vissa samtalsämnen där, jag fick ju föra tjejernas talan :P Ne men det var jätte trevligt, några nya ansikten och många roliga "trolleritricks" bjöds det på. Bäst var ändå Chip-Bong, det spelet kan man ju inte få nog av! Vi gick vidare mot Abisko och ännu en fest. Därefter blev det Platens, riktigt bra musik!

Idag har det varit en lugn dag hos mina föräldrar, skönt det med! I morgon börjar verkligheten :P Ska hjälpa till att måla hela dagen, träna efter det och sen blir det nog lugnt. Sedan resten av veckan blir det att jobba, ska bli jätte kul!

Trappdejterna fortsätter lite mindre oskyldigt.. ;)

Sov gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback