Termobyxor!

Jag har precis varit nere och grävt i källaren och hittat mina gamla termobyxor, tänkte att de nog skulle vara tillräckligt långa fortfarande även om jag inte har provat de på säkert 4år. Aj aj så fel jag hade. De var både korta och konstiga och jag kan absolut inte åka skidor i dem..? Vad gör jag nu? För de där var inte sköna någonstans vill jag lova! Jaja, jag får gå ut på stan imorgon och kolla om det finns några brallor kvar på rean eller så. Jag har inte lust att betala 2000 för ett par nya..!

Annars har jag varit en klant idag. Jag skulle ju på möte på Arbetsförmedlingen och jag var 150% säker på att det var klockan 12. Men ack så fel jag hade, jag skulle ha varit där klockan 11. Typiskt och inte alls vad jag ville starta min dag och vecka med. Men jag gav mig dit och förklarade att jag hade tagit fel på tiden och de var trevliga och sa att det inte är någon fara. Jag går ju inte på a-kassa eller så heller så ingen förlust för mig, mer än att jag hatar att komma sent..Men jag ska få en ny tid.

Jag känner mig inte riktigt bra idag, jag mår illa och har lite ont i huvudet. Trött liksom. Ändå har jag tagit ett nap för att försöka få bort det. Det känns inte alls bra. Jag ska ju för tusan till Sälen IMORGON!! Usch, om jag blir sjuk nu, då kommer jag verkligen blir riktigt arg! Men jag ska äta hemma hos mor, och se till att få i mig näring och vitaminer, gå och sova tidigt och inte oroa mig!

Håll tummarna för att jag inte blir sjuk!

Kommentarer
Postat av: Linda -Blivande socionom

tack för ditt tips, jag ska fundera ett tag till innan jag köper en soffa så att jag blir nöjd:)

Ha det jätte bra!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback