Psykolog..?


En ny vecka har börjat. Den har väl inte börjat så bra men jag försöker. Jag har jobbat igår och idag, 7.30 - 16.30. Det är riktigt mysigt med alla barn runt omkring mig. Och de andra som jobbar där är jätte härliga.

Idag hade jag ett missat samtal. Jag lyssnade igenom min telefonsvarare där jag får meddelandet att jag antagits till Psykologprogrammet i Umeå, det var dit jag sökte och kom in på reserv. Jag har alltid haft en bra uppfattning om Umeå och min storasyster pluggade där.
Dock har jag tackat Nej, eftersom jag egentligen bara sökte för Att söka och se om jag kom in och det gjorde jag :) Jag är inte redo just nu. Det är det enda jag vet. Och jag skulle flytta NU idag i så fall. Men som sagt, jag vet inte vart jag ska just nu i livet och att åka till Umeå och börja plugga och ge 50% det är inte min grej. När jag börjar studera på universitetet går jag in med 110%.

Ikväll blir det träning med Lisa. Skönt att umgås med syrran och försöka tänka på annat.

Hoppas ni har det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback