Nu är det nära!

Känner mig lite bättre i magen och huvudet, och det känns positivt. Det sista jag vill är att må dåligt nu när vi ska ha så kul i Sälen. Det är jag, min storasyster Lisa, hennes man Fredrik, Fredriks bror Johan och min systerson Theo som åker till Sälen. Snacka om att vi kommer ha roligt tillsammans!

Nu ikväll har jag varit och ätit hos mor min och det gjorde mig piggare. Jag har även mixat ihop 2 cd-skivor som vi kan ha som resemusik eller på kvällen. Jag är verkligen laddad! Det ska bli så roligt!

Nu gäller det bara att vara ute i god tid med allt imorgon och inte stressa för mycket. Jag ska lägga mig tidigt (säger man så varje kväll eller vad?) och gå upp tidigt. Jag ska både tvätta, packa, gå på stan imorn. Planering!

Hoppas ni haft en bra dag!



Ser det inte underbart ut!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback