Mysig kväll

Ja det kan man verkligen säga att jag har haft. Jag har dels spelat hög musik, ni vet, musik som får adrenalinet att pumpa! Jag blir så glad av sådan musik! Jag skulle absolut kunna dansa konstant till samma låt läänge. Men efter att ha tränat hårt idag känns mina ben som spagetti så det blev att sjunga med i soffan istället. Inte illa det heller ;)

Jag har tittat lite på tv och ätit kanelbullar och druckit mjölk. Mums! På tv visades programmet som avslöjar trollkarlarnas hemligheter, det var spännande att titta på :)

Nu ska jag bädda ner mig i min sköna säng med mina dubbla täcken och bara sova. Imorgon är en ny vecka och den invigs med ett möte på arbetsförmedlingen. Jag ska även bränna en CD till bilresan, alla resenärer bidrar med en egen mix!

Sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback