Godmorgon!

Ja, eller jag har väl varit vaken en timme ungefär, men jag hade gärna sovit lite längre idag. Känner mig trött i kroppen efter gårdagens träning och det känns rätt härligt för då vet man att man har kämpat! Jag hade lite svårt att somna igår, men denna gången berodde det inte på mina grannar för världens liv om dagarna utan det var nog bara så att jag var alldeles för trött för att kunna somna? Nog om det, somna gjorde jag ju!

Snart bär det av ner mot Arbetsförmedlingen, ska bli intressant att se vad de har att säga. Senare idag ska jag nog bjuda in mig på middag hos mor min så vi ses lite till innan jag åker till Sälen med syrran. Ska ju bränna en cd där med hos dem tänkte jag. Någon som har tips på en riktigt bra låt som jag bör ha med på skivan?

Nej, nu ska jag göra mig redo.

Ha en trevlig måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback