Det går nog inte att beskriva!

En minut innan tolvslaget, efter en lång resa hem och en obeskrivligt rolig tid i Sälen är jag nu hemma. Jag som tänkte blogga lite under tiden där borta, det gick helt åt skogen. Vi har haft så himla roligt och jag vet inte ens vad jag ska ta upp här för att försöka göra beskrivningen rättvis..?

En väldans massa skidåkande

Oboy-drickande

Otroligt dåliga skämt som orsakat skrattattacker

Mysiga frukoststunder

Sällskapsresan á la Stig Helmer!

AFTER SKI -behöver jag förklara mig om hur kul det var?

Kortspel, godis, bus i backen, liftåkande och mycket mycket mer.

Jag längtar tills nästa Sälen-resa!


Bilder kommer..!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sara

gud va kul med en sån resa då :D Ser fram emot att få höra mer!! Pusss hun


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback