Good times!


Hey !

Måndag igen, jag har jobbat, träffat Anida, och ska snart bege mig till gymmet o träna! Förra veckan var riktigt bra, Caroline har varit hemma och vi har varit ute och ätit, suttit uppe och pratat läänge, och partade i lördags, grymt kul!
Veckan bjöd på mycket jobb, 8 timmar per dag och sena nätter, jobbigt på morgonen men riktigt roligt!
Igår var jag hos Lisa och umgicks med Theo, lekte kurragömma med Theo och Dexter(hunden), Theo gömde sig och Dexter letade, jag flög som en tok efter Dexter och ramlade ett Antal gånger, blåmärken på baken! Det gick liksom inte att få något fotfäste i snön och Dexter tog världens språng ned för en backe och jag hade inget att säga till om :D.

I veckan blir det jobb o träna, sen i helgen åker jag, Sebbe och Jeppson och eventuellt Anida (hoppashoppashoppas!) upp till Caroline och Matilda för en riktigt rolig helg, det ser jag fram emot!






You and me babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback