Life goes on

Hey

Det var ett tag sedan nu. Behövlig paus kanske..?

Det har väl hänt lite sen sist, en del speciella saker, andra mer vardagliga.. Jag har jobbat massor på dagiset, varit på bröllop, haft underbaraste SARA på besök, kollat på top model (haha!), tränat, träffat trevliga personer, shoppat, varit o fixat med huset på landet, gått promenader i solen..osv. Det har varit både bra och dåligt. Man har fått lite perspektiv på vilka som bryr sig på riktigt och vilka som bara är ute efter något att prata vidare om..!

Det är många som har frågat om mig och D och det är inget som någon behöver gå och intressera sig i. Vi är inte tillsammans längre, så mycket tror jag att ni har förstått men det finns liksom ingen poäng med att prata vidare om det. När folk Endast är ute efter skvaller, vad som hände, varför, hur, när.. eller vad fan som helst. Orka lägga ner falsk energi på vad andra gör eller inte, mind your own buissnes..? Intressant att läsarantalet ökat ordentligt från den dagen det "kom ut" att vi inte är tillsammans längre..

Jaja, nog om det nu.
Det finns ju annat att skriva om!

När Sara var här, Holy Shit vad kul vi hade! Jag var först lite sjuk (smittad från dagis!!) på fredagen och halva lördagen men vi tog oss ut och upplevde stan på kvällen (fre) och Tornby på lördagen. Lördagkvällen var ju så grymt lyckad, friskförklarad, glad som en sill och partysugen. Så därför blev det Mingel o Party hos mig med bra musik och päronlikör, sedan gick vi till Platens, mycket värt! Dansade och skrattade så att vi hade träningsvärk i magen dagen efter! Mysig söndag med fiika på Espresso House och middag hos mor. Superbowl hos Mange var inte så dumt det heller, Sara hade sin Superbowl T-shirt på sig, läckert!

Annars jobbar jag rätt mycket, det varierar olika veckor men från och med april kommer jag jobba ca. 75% på dagiset, känns grymt skönt att ha jobb!!

Det var allt för denna gången,

Kommentarer
Postat av: rebecka

Haallaaa.. :D Hej Jennifus :P hoppas allt ar fint med dej!!! Har vantat pa att du skulle skriva igen, och nu kom det!! woohooo.. haha, na men det ar skont att hora att du lever :)

kram kram

2009-02-23 @ 16:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback