Fredag imorgon!

Yes! Imorgon är det fredag igen, jag älskar fredagar! Ofta gör man något lite extra eller bara inviger helgen med lite god mat, en film osv. Men imorgon är det faktiskt en speciell fredag! Ja, för då åker ju jag, Sebbe och Jeppsson upp till Uppsala och hälsar på Caroline och Matilda, en grymt bra blandning av personer :)

Igår och idag har jag jobbat. Igår tränade jag, det var jätte härligt! Kvällen spenderades hos mamma, min tvättstuga var uppbokad så jag tvättade där, vi kollade på Grey's anatomy och jag somnade innan halv 11, det händer inte så ofta kan jag säga!

Imorgon blir det upp tidigt för att träna och packa innan jag ska till frisören vid 9.00. Jag är rätt nervös faktiskt. Sist jag klippte mig, det var i USA (och faktiskt tillät frisören att ta mer än 1cm så klippte hon håret både ojämt och ologiskt..!) så imorgon håller vi tummarna för att jag kan gå ut! Lite (läs många) slingor blir det med.

Jag önskar er alla en riktigt trevlig helg



Ta hand om dina nära och njut av dagen, rätt vad det är kan allt förändras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback