Små saker som kan göra vardagen lite rolig när man är sjuk.

Uhhh, jag är så seg! Känns på något ätt som att min röst är lite bättre, men å andra sidan så hostar jag mer. Vi får se hur envis denna jobbiga förkylning är. Men men, man ska inte deppa ihop. Hade som sagt jätte mysigt och lugnt hos Darre igår och snart kommer mor min hit.!

Sitter och kollar på Ellen DeGeneres just nu, så här på morgonen (13.20!!) Vaknade rätt sent, inte konstigt att man behöver sova ut lite extra. Men jag kom ju som sagt inte mycket längre igår, kollade på tv från typ 12-16, inge vidare.

Tänkte om jag ska försöka fixa några av de saker jag behöver göra med hjälp av mamma. Man blir så sjukt uttråkad av att inte göra något. Jag behöver lämna tillbaka ett par jeans och lämna in en tavla så jag kan få hjälp med att sätta upp dem. Små saker som egentligen inte tar så lång tid eller är speciellt jobbigt, men har man ingen röst blir det helt enkelt jäkligt svårt! Så nu hoppas jag att mamma vill vara med och inte tvingar mig och ligga i sängen hela dagen :P

Ska se om jag inte kan kolla på bröllopsbilderna idag med, är så nyfiken. Lär vara massor fina!

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Sara

SAKNAR DIG

Postat av: Sara

heeeeeeeeeeej jizzle! Tänker på dig!

2008-09-20 @ 19:48:21
URL: http://mangsbos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback