I full fart idag

Godmorgon!
Har varit uppe ett tag och bara tagit det lugnt i soffan men är nu på gång att ge mig iväg för att få en guide som visar mig runt gymmet. Lite pirrigt faktiskt! Efter det ska jag träna och sen hem för dusch+lunch och därefter till biblioteket för lite studier.

Känns inte som jag sovit gott inatt alls, hade jätte svårt att somna? Tror att det har med oro att göra. Ibland går man och är rädd för att hemska saker ska hända. I alla fall jag. Just nu är det lite så, jag blir jämt nervös att något ska hända någon som man står nära. Men ja, låt oss inte tänka vidare på det. Oroa sig mår man inte bättre av.

Senare idag blir det middag hos syster som sagt och ska kanske träffa D en stund. Saknar honom! Ska plugga effektivt så jag kan ta en promenad med Linda med, så fint väder ute idag igen!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback