Helt slut!

Sitter i min fina soffa med datorn i knät. Armarna känns som nykokad spagetti och det känns verkligen att jag har varit och tränat. Mitt första "officiella" träningspass. Idag har jag nämligen värmt upp genom att springa lugnt och ökat tempot lite (ca 10 min). Därefter gett mig ut på styrketräningsgolvet , bra ordval (!), kört alla mina maskiner och sedan sprang jag på högt tempo i 15 minuter för  träna kondition. Så nu är jag bra seg. Har ätit yogurth med Mango och Passionsfrukt och knäckemackor. Snart blir det sängen och lite Sudoku som sömnpiller.

Imorgon ska jag upp i god tid, bege mig till biblioteket och plugga lite, prata tjejsnack med caroline, träna och träffa D. Verkar bli en riktigt bra dag!

Hoppas er måndag har varit bra och att tisdagen bjuder på mycket sol!

Förresten var det riktigt härligt i skogen med mamma idag, hittade en del svamp, fikade och filosoferade om livet, handlade på Maxi. Ja det var riktigt mysigt!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

hallåååå jennifus..!! Hur är det med dig nu för tiden????? kram kram Rebecka

2008-09-30 @ 18:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback