En helg senare



Denna helg har bestått av mycket umgänge, mycket mys och roliga stunder.

Lunchade med mina föräldrar i fredags på en jättegod thailändsk restaurang. Vi fortsatte ner på stan och spanade, tog även en fika :)

Tränade på kvällen och åkte sen hem till Darre, åt middag och umgicks lite med hans föräldrar. Vi köpte en bamsestor godispåse, tittade på Shrek 3 hemma hos mig och spelade kort, jätte mysigt !

I lördags jobbade jag från 1-6, cyklade hem med fina Linda, mötte upp D, lagade mat och kollade på film, sedan även lite fotboll, så lycklig i hans sällskap!

Söndagen spenderades med världens bästa systerson Theo 6 år. Vi lekte för fullt utomhus, Kurragömma (ehh, bra jag är på att gömma mig?? INTE!) Körde även Dunken, spelade kula och gick balansgång. Vi gick in och ritade och kollade på film.

På kvällen åt jag middag hemma hos mina föräldrar, och sedan åkte jag till Darre och tog en långpromenad.

Jag älskar att vara hemma, nu har jag så nära till alla och man känner sig inte så låååångt bort från allt. Det är alltid cykelavstånd till allt och alla, man kan ta långpromenader men framförallt så är man HEMMA!

Fyra år och jag älskar dig mer och mer för varje dag. På något sätt överraskar du mig med ännu en av dina underbara sidor. Jag älskar dig Dario <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback