Desperate!

Ja det ordet passar nog ganska bra in på mig. Jag är helt såld på Desperate Housewives. Det är den serien jag aldrig följt på riktigt bara smygkikat lite på men ändå gillat. Dock så har jag min största favorit Grey's anatomy och därefter One Tree Hill eller ja, vad tusan de ligger på samma plats typ!! Oj, verkar inte ha mycket till övers förutom tv-serier haha! Skämt å sido. På kvällarna visas det sällan något bra på tv ändå så varför inte titta på det man gillar :)

Dagen har i alla fall varit riktigt bra. Har pluggat, tränat, kikat förbi D en stund (lånade hans mp3-spelare, min har tydligen flytt landet eller nått?)

Nu varvar jag ner och ska snart lägga mig. Lite mer hemmafruar bara :P haha, och nej ta det inte fel! :D

Imorgon blir det träning, ska få en rundvandring på gymmet, träna själv, och sen plugga. På kvällen blir det middag och mys hemma hos storasyster och världens bästa systerson. Sedan är ju Dexter där med (hunden som jag var vakt till i 1 vecka när min syster och hennes man var på bröllopsresa, de kom hem igår). Det ska i alla fall bli jätte mysigt<3
Två veckor har de varit borta i Thailand, jag är så sjuukt avundssjuk.

 Ska eventuellt ta en promenad med fina Linda på dagen med, men vet inte hur jag ska hinna med allt riktigt? Vi får se.

Sovgott


Vem är din favorit?

Kommentarer
Postat av: Anonym

eva longoria:)

2008-09-25 @ 13:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback