ambitiöst!

Hejhej!

Hade som mål denna morgon att gå upp vid 9, men efter att ha börjat titta på 3:e säsongen av Desperate Housewives så hamnade jag inte i säng förän efter 1, och då löste jag lite Sudoku innan jag släckte lampan. Men var inte allt för sen i morse, men imorgon blir det kl.9!
Var ambitiös och tvättade mina nya svarta jeans igår, eftersom mina ben dagligen är grå/svarta på en del ställen, jäkla jeans som färgar av sig. Men i alla fall. Tänkte att det blir bättre efter en tvätt. Sedan har jag duschat och smörjt in hela kroppen med massa hudlotion. Så prövningen blev att få på sig nytvättade jeans med en insmörjd kropp. Haha, det gick :D

Nu ska jag iväg och skriva ut papper och sätta mig på biblioteket och studera. I eftermiddag (senare) blir det stan och träning.

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback