Sent en onsdagkväll...eller är det torsdagmorgon?

Några timmars plugg, en lagad middag med finaste D, en omgång av Shrek den första, och ett träningspass senare. Ja, då finner ni mig sittandes i min soffa. Har ätit knäckemackor och Keso med ananas, muuuums!

Har uppdaterat mig i bloggvärlden och kollat de senaste nyheterna. Med andra ord borde jag alltså vara redo för sängen?? Det roliga är att jag alltid blir pigg efter att ha tränat. Är inte sömnig alls nu trots att jag varit trött hela dagen..hmm..skumt!

Men jag ska lägga mig och lösa lite Sudoku och sen somna och njuta av en god natts sömn. Jag älskar verkligen att vakna på morgonen och kunna ligga kvar en liten stund, fundera över nattens drömmar och sedan påbörja dagen.

Imorgon blir det mysmiddag med fina Anida, det ska bli jätte roligt. Hon ska få se min lägenhet, vi ska laga lite mat och ha tjejsnack, kan det bli bättre? ;)

Sovgott och ha en riktigt bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback