nytt





jo men jag kände för att prova mig fram lite med designen. Är ju ingen baddare på att snygga till bloggen precis men man kan ju alltid prova sig fram osv. Får se om jag har kvar detta. Finns så många fina bloggar, men de har oftast fått desigen gjord av någon som kan allt om photoshop osv, men de är riktigt fina. En sådan skulle jag vilja ha :D

Annars har jag köpt en ny laddare så min mobil är igång igen. Lånade en av Darres gamla mobiler men den gick det inte att skicka sms med eller nått, haha. men ja, allt är i sin ordning nu ;).

Har varit och tränat, skönt. Är dock sugen på att köpa lite nya träningskläder, men ja. Snart är det ju kalas så jag ska nog önska mig lite av systra mi, hon brukar vara bra på det området :) Vi ska träna tillsammans på fredag = roligt!

Har haft en lång pratstund med Anida ikväll, alltid lika roligt. Allt från snyftande om Grey's anatomy till framtiden, skola, träning, skvaller osv :D

Imorgon blir det plugg och på kvällen ska jag äta hemma hos mina föräldrar. Ska bli jätte mysigt. Alltid skönt att komma hem, eehhh okej, de bor på andra sidan Vasavägen..! Vi bor knappt 200 m från varandra, hah. men ändå!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, vad härligt det måste vara att ha sina föräldrar så nära, men ändå tillräckligt långt bort för att få vara ifred och göra vad man vill :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback