Inte roligt!

Det är så att min mobil är urladdad, det går med andra ord inte att få tag på mig och jag kan inte ringa till någon..Laddaren till min mobil har uppenbarligen allvarliga problem och vägrar att ladda min telefon. Så nu är man helt plötsligt ganska hjälplös. Väldigt irriterande måste jag säga, jag kan inte ringa, inte skicka sms...inte kolla de nummer jag behöver på mobilen pga att batteriet är helt slut. Men ja, Eniro finns ju och Skype.. Men ändå!

Helgen är här och har nästan passerat. Fredagen var bra, riktigt bra. Lördagen helt okej..nu hoppas jag på en riktigt mysig söndag.

Hoppas ni får en mysig söndag!

Kommentarer
Postat av: Anida

hahah jaha nu fattar jag varför du inte svarade på mitt sms:P hoppas du fixar mobilen snart då:)

2008-10-06 @ 20:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback