Höstregn

Ja idag är det inget annat än riktigt höstrusk ute. Det regnar och blåser och man blir blöt hur man än gör. Men lite mysigt är det allt :)
Jag har varit nere och gjort lite ärenden på stan. Var bland annat inne i den nya (för mig nya) bokaffären där det står stort på glasrutorna att Alla Pocketböcker kostar 43:-, jätte billigt tänker man och går in. Men nejdå, där visar det sig att det endast är böcker på svenska som har det priset. Den boken jag tänkte beställa hem skulle ha kostat 139:-, för en Pocketbok!! Usch vad putt jag blev. Varför skylta så otroligt stort med ett pris och skriva i minimal storlek att det endast gäller böcker på svenska. Tröttsamt!
Nu har jag i alla fall klickat hem de böckerna på nätet, mkt billigare. Var mest ute efter att jämför priserna när jag gick in i butiken, och det var Betydligt mycket billigare på Internet.

Jag tänkte göra mig lite lunch, "torka" :håret som var nytvättat o fönat är numera blött och hängande haha. Sedan ska jag gå med STOORT paraply till biblioteket och plugga lite.

Ikväll ska jag träna, det ska bli skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback