ett sätt att fördriva tiden

DITT LIV

Vad heter du? Jennifer 
Mellannamn? Maria Lovisa
Vart bor du? Linköping
Trivs du där? Ja
Brukar du läsa horoskop? ja det är spännande!
Har du körkort? Ja sen ca 2 år.
vad spenderar du dina pengar på? allt möjligt
antal kuddar i sängen? 3
mc donald's eller burger king? helst inget, men hamburgare från Mc och pommes från Burger King :P
dricker du blå, grön eller röd mjölk? grön
vem ringde dig senast? Anida :)
antal timmar sömn inatt? 9
sov du ensam? nej med dario

SENASTE PERSON SOM
sov i din säng: dario
såg dig gråta: dario
fick dig att gråta: räknas personerna i Grey's anatomy?
du gick på bio med: mina föräldrar
du gick på stan med: dario
skällde på dig: har inte fått något skäll på ett tag ;)

SAKER

tar du droger?
Nej
dricker du? vatten aa..
vem är din bästa vän? rangordnar inte
vart vill du gifta dig? utomlands är ett alternativ, men skulle gärna gifta mig utomhus, vid stranden.
har du varit kär? ja
gillar du att ha folk omkring dig? ja, men inte konstant.
har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? ja, jag var olyckligt kär när jag var 8år
några piercings/tatueringar? piercing i naveln
vill du ha barn? JA

DE SENASTE 24 TIMMARNA
gråtit?
ja, till Grey's anatomy, fast jag redan sett det avsnittet!
köpt någonting? ny mobilladdare, äntligen!
träffat nån ny person? man träffar ju alltid nytt folk. så ja, på gymmet.
kramat någon? ja
kysst någon? ja
senaste låt du hörde: Rihanna - disturbia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback