Sakna sakna sakna!

Är det något som är jobbigt så är det att sakna..det är en så stark känsla av att längta efter någon eller något och det finns inte alltid något som man kan göra åt det. Samtidigt kan det vara något positivt att sakna, det betyder oftast (i alla fall för mig) att något har varit bra.

Just nu har jag suttit och tittat på bilder på mig och barnen i USA. Det är inte så ofta jag gör det helt ärligt för jag tycker det är jätte jobbigt. Jag saknar de verkligen, alla tre, varje dag! Jag var så van vid att vara med de tre solstrålarna hela dagarna, i lugn och i storm. Vi hade det verkligen jätte roligt. Alla roliga lekar vi lekte, alla kojor vi byggde, alla gånger vi ritade, busade utomhus, letade nyckelpigor (minns ni när jag skrev att vi hade hittat över 20 i trädgården?)..alla kramar och pussar jag fick, alla tårar jag torkade och alla gånger jag blåste bort deras smärta när de hade slagit sig. Man kom de så nära och nu så är det bara tomt. Då känns det lite tugnt.

Jag kommer aldrig glömma dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback