Mellanlandning

Nu är jag hemma efter att ha varit ute med Dexter i över 2 timmar, inte illa pinkat! Vi gick i Vallaskogen, bort mot Universitetet och mötte världens bästa och finaste Dario. Vi gick en sväng tillsammans för han hade ett uppehåll innan han skulle på ett litet möte. När han var på mötet traskade jag och Dexter runt i naturen, han lekte med en pinne och hade sig :) Sedan mötte vi Darre igen och gick hemåt. Eftersom vi inte kan ses idag så tänkte jag att jag skulle gå och möta honom i skolan och så, ville ju så gärna träffa honom så nu klarar jag mig kanske tills imorgon ;P. Dexter är för övrigt helt förälskad i Dario, haha. Dario är allergisk så han klappar inte Dexter eller så vilket gör att Dexter såklart vill bli klappad och busa och så ännu mer. Sedan när vi skiljdes åt tittade Dexter jätte mycket bakåt efter Dario, hihi.

Jag är ganska mör i skinkorna och benen och rätt trött med så jag ska ta mig en liten tupplur, sedan bär det av mot gymmet och efter det ska jag vara barnvakt åt lilla ängeln Theo, min systerson. Jag kan tänka mig att vi kommer titta på Piff och Puff lite senare, hans absoluta favorit :)



Det var inte så kallt ute idag men det blåste på en del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback