Idag är dagen!

Ja, jag vet inte riktigt hur tiden hinner med att gå så fort men dagarna bara passerar!

Idag var jag rätt seg när jag vaknade men det blir man väl av att sova för mycket? Jag har liksom kommit in i en dålig vana, går och lägger mig sent, vaknar tidigt men somnar om och vaknar sent..får ta och ändra på det!

Idag har jag i alla fall lämnat in min klänning på kemtvätten (bättre sent än aldrig!) och nu hoppas jag på allt att de kan få bort fläckarna annars får jag stå i skamvrån lääänge!

Jag postade ett brev ( wow, vilken ansträngning hah) på väg till gymmet. Sedan pep jag in på Intersport för att köpa tejp till Darre. När jag går ut därifrån och passerar över torget står det flera personer som vill värva en till någon förening. Jag som redan passerat en gång förstår att jag inte kommer lyckas en gång till. Vad som bör tilläggas är att jag är Extremt dålig på att gå ifrån, säga nej eller liknande. I USA blev jag alltid ståendes i 20-30 minuter med någon som ville sälja/värva. Jag har inte hjärta att säga nej. Men idag tog jag upp min mobil och låtsades prata med Dario. Konstigt nog verkade en säljare/värvare gå tätt intill mig för att typ tjuvlyssna. Jag menar, man går ju inte fram till någon med telefon i handen. Men han som fram emot mig. Vet dock inte om han skulle fånga någon bakom mig eller så, men det var allt lite skumt!

Träningen gick riktigt bra, sprang länge 35 minuter och rodde 30 min. Därefter lite styrketräning men inte så hårt. Ska ju styrketräna imorgon.

Nu på kvällen har jag varit hemma hos Dario. Vi har varit ute på en promenad i vintermörkret, så mysigt! Och även skrattat jätte mycket åt roliga klipp på Youtube, en mysig kväll!

Imorn ska Dario och hans bror Aljosa (som bor i Södertälje) mötas på basketplan med respektive lag. Det kan bli en mycket intressant match!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback