Helgen är kommen !

Fredagen är här och det är något speciellt med fredagar, det är början på helgen och fredagsmys: filmkväll, god mat och kanske lite kortspel och glass?

Dagarna rullar på. Det börjar bli skapligt tråkigt att inte arbeta, för jag har inte så mycket mer att göra än söka jobb, träna och virka ;) De flesta kompisar är och studerar i andra städer eller så har man fullt upp med studier här hemma vilket är helt förståeligt. Dario spenderar dagarna i skolan och resten arbetar. Men det är svårt att hitta jobb. Det är inte alltid svårt att söka, det är snarare det lätta. Vad som är svårt är att så många söker och få vill anställa..men jag håller tummarna uppe då kommer man lite längre i alla fall.

Denna vecka har jag startat ett projekt att lära mig virka och just nu sitter jag och virkar på en rosa halsduk, det kommer bli super mysig :) Det är lite små klurigt när man är nybörjare men jag tycker det ser himla bra ut!

Annars i veckan har jag städat, tvättat, tränat en hel del, sökt jobb, varit ute och ätit med mamma och även tränat med storasyster. Det har varit en bra vecka. Dario har även sovit hos mig två dagar, då är man lycklig!

Ikväll kommer Dario hit och vi ska kolla på film och ha det mysigt  med mat (jag borde nog börja laga mat!!), film och tända ljus mysandes under en filt i soffan.
Imorgon ska jag träna med syster sen ska vi basta, äta lunch och ta en sväng på stan :)

Ha en trevlig fredag :)


Kommentarer
Postat av: Anida

fin du va på bilden:) vi ses snart gumman, direkt efter min dumma tenta;P

2008-11-23 @ 14:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback