Godmorgon!

Idag är första dagen då jag tänker bryta min dygnsrytm. Även om klockan 10 inte är speciellt tidigt att gå upp så var jag uppe alldeles för sent. När jag gick och la mig igår var sängen helt nybäddad och det var så härligt att krypa ner i den. Jag undrar varför man tycker det är så extra på något sätt? Jag sover även med dubbla täcken, det bästa som finns, så då måste det ju bli ännu mer extra mysigt att sova i min säng när det är nybäddat?
Just nu sitter jag och uppdaterar mig på Aftonbladet.se för att vakna till. Det är himla mycket dödsfall och konstiga försvinnanden nu. Jag tycker det är jätte läskigt! Folk försvinner, blir mördade, hålls inlåsta i 16 år eller liknande. Det känns verkligen inte som att man går säker.
Om några minuter ska jag ge mig av för att gå på en lång och härlig promenad med Dexter (systers hund). Han är ju en blandning av Schäfer och Rottweiler. Han är världens snällaste så det ska bli roligt! på med varma kläder dock, ser ju iskallt
ut ute!

Ungefär så här ser han ut, ska se om jag kan ta en bild på honom sen.


Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback