Fredag

Morr´n! Nu har jag varit uppe ett bra tag men det här med att gå och lägga sig i tid det går inget bra. Igår var jag som sagt och tränade, sedan var jag hemma hos min mor och var barnvakt åt Theo som skulle sova över där. Vi satte på radion och rockade loss, tittade på Piff&Puff, lekte kurragömma med mera. Det var riktigt roligt!

Sedan när han hade lagt sig tittade jag på tv, bland annat på ett program om plastikkirurgi..Håkan, min mammas sambo kom även hem senare och vi satt och filosoferade om livets alla frågor. Sen blev det sent och jag cyklade heeela vägen hem (vi bor 200 m ifrån varandra!) och löste Sudoku tills jag somnade!

Nu ska jag cykla ner och träna, sedan blir det lunch och sedan ska jag på utbildning!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback