En bra dag!

Även om själva dagen i sig inte har varit så händelserik så har det varik en mycket bra dag! Jag pysslade lite här hemma innan jag åkte på informationsmöte på ett företag (där vill jag jobba!!), sedan bar det av till basketmatch för att titta på min älskling. Jag är så stolt över honom, han dribblade verkligen förbi alla som blockerade honom och han var ensam. Han är en kämpe! Det kanske kan låta klyschigt, men han är verkligen grym! Annars skulle jag inte säga det!

En mycket rolig sak som inträffade idag var att ett föräldrakooperativ ringde och frågade om jag ville jobba hos dem nästa vecka på fredag. Jag var ute på en cykelrunda i fredags och presenterade mig och lämnade in CV på två föräldrakooperativ varav den första (den som de ringde ifrån) var den absolut trevligaste alltså ringde upp mig idag.
Gissa om jag blev lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback