trött, tröttare, Jen

Ojojoj! Vilken otroligt regnig och grå dag det har varit idag, man kan ju undra vilken månad vi lever i egentligen? Var det Mars kanske? Juni anländer om någon vecka och då får vädret skärpa sig så det så!
Inte nog med vädret så har jag även varit otroligt trött hela dagen. Jag kom i säng hyffsat igår vid 11 men var som vanligt trött efter träningen. När klockan (mobilen) ringde imorse blev jag förbannad (haha) och trodde inte det var sant. Typikst mig på morgonen. Blir sur för att det är dags att gå upp. Men efter att ha segat mig en stund innan jag gick upp på övervåningen så var leendet framme. Och ännu gladare blev jag när jag såg att Brandon (2) var vaken och tittade på tv. Han är ju bara för söt. Finns det något annat mer uppiggande än en liten söt glad tvååring på morgonen?
Dagen har därefter rullat på även om tröttheten vägrade lämna mig ifred. Vi har målat, sjungit, dansat, byggt med lego och lekt med dockor. När det var dags för tvillingarna att ta sitt nap och Nicholas (5) hade åkt till skolan så gjorde jag lunch till mig själv. Till efterrätt fick jag minsann glass med choklassås!! Sedan vid halv tre beslutade jag mig för att med sova, det gjorde jag med, brevid tvillingarnas (separata) sovrum. Sedan ringde min klocka och sedan vaknade Brandon. Det ösregnade verkligen ute så vi gick ner och tittade ut genom fönstrena. Det var lite lagom aktivitet för honom som var trött.
Nu har jag sovit middag (igen) och är sådär skaplit seg i kroppen. Drömde som vanligt att jag var med D vilket är riktigt jobbigt att vakna upp ifrån men vad ska man göra. Nu ska jag äta en banan och göra mig redo för gymmet. Måste åka och tanka bilen först bara (inte gilla!!). Imorgon är jag ledid, gilla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback