torsdag vid klockan 15.20, så är läget just nu

Äntligen torsdag! Jag började dagen med en skön och rätt lång sovmorgon. Vaknade vid halv åtta och jublade i tankarna av att jag skulle få sova fram tills halv tio. Dagen har därefter rullat på och nu har jag det rätt lugnt medan tvillingarna sover. Jag slutar vid fyra och har väl inte så stora planer efter det. Kvällens höjdpunkt är Grey's anatomy vid klockan 9, så innan det har jag ju fem timmar att sysselsätta mig på. Kommer säkert åka til gymmet, men igår var mitt högra ben helt konstigt, på sidan av mitt knä värkte det som tusan, även under dagen hemma, men det gick ju inte att springa alls :S Men ska se hur det går idag, det är så skönt att springa av sig. Tankar, känslor och andra funderingar, bara Bort, på rullbandet är det bara jag ;)

Är annars rätt opepp, vet inte varför. Jag var hur pepp som helst förut idag. Tänkte på hur mycket jag längtar tills Juni börjar, så gött!! Jag saknar väl många just nu bara, det är nog en sån dag. Sjuukt jobbigt dock för det finns inte så mycket att göra åt det...men ja, det går över..

nu ska jag leka med barnen, de vaknar snart.
image167

Kommentarer
Postat av: Veronica

Skönt med sovmorgon! Man undrar ju hur många sådana man kommer få sen, haha.
Förresten åker du genom någon förmedling eller själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback