smärtsamt värre!

Snacka om att jag hade en lång och ljuvlig sömn inatt! Jag gick nog och la mig vid halv tolv, men kunde inte somna på ett tag, pga mitt sena nap. Men sen har jag sovit som en stock! Vaknade vid 11 och kände mig sådär riktigt utvilad och harmonisk. Dock lite vilsen för inatt var mina drömmar så otroligt verkliga. Jag drömde att jag kom hem, överraskade D och äntligen fick slänga mig i hans famn. Jag trodde verkligen det var på riktigt. Nu var jag hos min älskling, Äntligen! Men ja, så var det ju inte insåg jag när jag vaknade, det var mindre roligt. Under drömmens gång hade jag ju blivit hämtad av mamsen på Arlanda, hunnit åka till Ikano-huset (varför drömmer jag om det?) , träffat Matilda och lite gamla kompisar från jobbet. Men att klättra in genom D:s balkong vid kl. 22.00 och finna honom vid datorn, sen till en träning (haha verkligen SEN!) det var så verkligt (konstigt nog). Men ja, så skönt att bara få en riktigt bamsekram. Men jaja, inte allt för långt kvar nu. Den som väntar på något gott....och ja, ni kan resten!

Nu ska jag nog ge mig ut i vilda världen. Kanske ta en skogspromenad? Cykla? Träna? Åka till gallerian? Äta god lunch? Städa mitt rum? Ohh, valen är många, jag vet verkligen inte!  Behöver köpa strumpbyxor, är riktigt sugen på NYC, är jätte sugen på att prata med mamma. Beslutsångest är vad det är! Ut ur huset ska jag nu i alla fall. Tidig träning vid 5 tillochmed (!) sedan är kvällen öppen,

image177



Vi var så små <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback