Oslagbar helg!

Ja ni, denna helg har varit så härlig så jag vet inte om jag ska försöka beskriva den? Om det kommer att komma i närheten av hur det var..

Det började i alla fall i fredags med att jag begav mig mot Morris Plains, cirka en timme från mig med bil. Men på grund av riktigt ruskigt regn och en hel del trafik och lite vägarbeten så tog det nog en och en halv i alla fall. Sara ringde mig när jag var nära hennes hus men jag lurade henne att jag inte alls hade kommit långt och hade över en timme kvar. Hon vart överraskad när jag helt plötsligt sa "men du, är du på övervåningen i ditt hus? aa, svarade hon.."bra för jag är utanför ditt hus nu" sa jag. Det var svårt att försöka att hålla kvar henne i telefonen under tiden men det gick när vi pratade väder hah.
Fredagen bestod sedan av middag på Friendly's med Rebecka o Sara, sedan gick vi på bio och såg "What Happens in Vegas" den var bra och man blev riktigt törstig efter lite kärlek!
Lördagen åkte jag och Sizzle till mig och till Point Pleasant som ligger cirka 30 minuter ifrån mig. Där agerade vi fotomodeller och fick till en del heta och en del Inte så heta bilder, roligt hade vi!
Kvällen bjöd på Tacos och En Prinsessas Dagbok ;)

Denna söndag har vi spenderat på Six Flags, ett rätt stort nöjesfält 30 minuter ifrån mig. Med en av världens högsta och snabbaste bergochdalbanor..SJUUUUKT ROLIGA OCH JÄTTE LÄSKIGA, "HEJ ADRENALIN och CHOCK!! Jag säger bara det, i Sverige finns det INGET som kommer i NÄRHETEN av dessa, Oh my Freaking God skrek jag!! hahaha, som en äkta Amerikan ;)

Helgen har varit såå bra, så bra. Jag känner bara harmoni och lycka i kroppen. Ni vet, it floats...denna helg ska jag sent glömma!

Här bjuder jag på lite bilder ;)




image157

image158


image159


image160

Jaa, tro det eller ej, men denna gick rätt upp,
och sen rätt ner..och VI ÅKTE den, och vi satt LÄNGST FRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback