Nattuggla

Nu är klockan mycket, nämligen 01.51 amerikansk tid och det är verkligen dags för mig att sova, kom hem för en liten stund sedan. Har spenderat min dag och kväll i New York City med Sara och hennes två kompisar Sandra och Michaela från Sverige. Det har varit en jätte rolig dag/kväll/natt och nu är jag helt slut i benen. En del shopping har jag hunnit med, inte lika nödvändigt denna gång dock, men det är lite svårt att stå emot. Men ja, så kan det vara. Nu får jag nog däremot verkligen hålla i trådarna lite, inte på grund av pengarna utan på vikten på min packning inför hemresan. Jag har verkligen ångest inför det! Men ja, en sak i taget och just nu ska jag sova. Imorgon ska jag jobba från 1.30-5.30, måste säga att jag är rätt opepp på det. En söndag vill man ju vara ledig på och bara ha det gott. Men ja, det går nog.


Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback