Lite trist söndag

godmorgon! Eller ja, det är rätt sent både här och i Sverige men det är dagens första inlägg om inte annat. Jag har sovit riktigt gott men som vanligt vaknat och insett att jag faktiskt inte sover i min svenska egna sköna säng i mitt eget rum. Det är alltid lite tråkigt på något sätt men även extra jobbigt när man längtar hem. Denna söndag känns även lite trist just för att jag ska jobba från 1.30 - 5.30, en söndag vill man vara helt ledig på. Den känns även lite tråkig för att min 6 åriga systerson Theo firas idag och jag kan ju inte vara med på kalaset. Det svider lite. Men ja, det blir kanske ett telefonsamtal med dom i alla fall. För att pigga upp denna morgon så ska jag åka och köpa mig lite snacks, antingen att ha under dagen eller ikväll eller lite till varje och till det ska jag få mig en skvallertidning. Det kanske kan göra susen att läsa lite?

Hoppas ni får en bra dag!image173

Kommentarer
Postat av: Veronica

Snacks coh en skvallertidning piggar alltid upp :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback