jag känner hur livet kommer tillbaka..!

Okej, jag gjorde något inte-så-bra idag. Nämligen åkte och tränade på tom mage, rätt så väldigt tom mage. Men ja, jag var inte hungrig, hade ätit en lunch vid 2 (åkte till gymmet vid 7) och käkade som jag skrev innan en banan innan. Körde först styrketräning, ben denna dag=jobbigt! Det tog väl en 25 minuter max, 6 övningar dock. Men sedan var det rullebandet som gällde och jag skulle springa. Kände inget då heller i magen. Var mer lite trött i benen. Men när jag kom ner i omklädningsrummet, efter 30 minuter på rullbandet i högt tempo kände jag hur musten bara rann ut, POFF! Kändes som jag knappt orkade ta mig till duschen, var skapligt segt o duscha, men sen la jag mig även i bastun som belöning för ett riktigt bra pass (bra gjort o basta?) Där låg jag som en platt mask helt utmattad. Det var ett jäkla projekt o klä på sig, föna håret och försöka se vettig ut :P Åkte därefter till affären, vindruvor (beroende jaa!!) skulle jag ju ha. Och nu sitter jag äntligen  min säng. Har ätit äpple, yogurth och en proteinbar typ som man käkar efter träning. Och NU känner jag hur livet kommer tillbaka till mig. Pust, jag ska bara skölja vindruvorna, äta ett par sen blir det nanna sängen, om jag inte somnat innan det.


image176

Kommentarer
Postat av: Veronica

JA, det tycker jag med :) Vad läste du för kurser? Åh, jag vill också ha en systemkamera! Det är drömmen ju, haha. Det som är jobbigt är att jag måste fylla i alla papper;ansökan till skolan, till csn om lån och till visum. Alla papper ska helst vara inne samtidigt men jag kan tex inte skicka ansökan till csn innan
jag fått besked från skolan och visumet kan jag inte söka fören jag fått godkännande från båda två, det tar tid!

Haha, precis. det måste jag göra :) Har du redan vart borta ett år då? Även fast det känns jobbigt ibland måste väl samtidigt tiden gå ganska fort?

Detsamma! Vet inte vad tiden hos dig är nu, men jag ska göra iordning mig för att sedan åka in till stan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback