facts

lovar du att vara ärlig? Jorå, i en rimlig nivå ;)
smeknamn: ja, ärlig skulle man vara så..När jag var liten kallades jag Pensan, Jensi. Numera råder Jen, Jameson eller Jennifer..
låt just nu: Leona Lewis - Bleeding love, älskar den låten! f
avoritalkohol: ingen speciell, jag tycker om fräscha drinkar utan besk smak.
om du röker, favoritcigaretter: jag röker inte
beroende av: kärlek och glädje
vem behöver du mest just nu: svårt, men ja, jag behöver de som känner mig ordentligt.
vad tror folk om dig? Det finns säkert flera spekulationer, haha.
stämmer det? Beror ju på vad de tror, men man behöver nog känna en person ordentligt innan man säger för mycket.
vad får du oftast komplimanger för? utstrålning och utseende, omtänksamhet.
vad säger du för att imponera på någon? Drar nog till med ?går du ofta hit?? hahah!, nej, jag brukar inte försöka imponera direkt..
hur imponerar man på dig? Humor och självkänsla,
brukar du skratta för dig själv? Jag skrattar väldigt ofta för mig själv!
vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Hej babe! Allt bra här. Va soppigt. Här får du något att glädjas åt. Saknar dig<3 " MMS från D med en pussbild :D
vilken är din favoritmålning? Jag har ingen sådan
vart bor du? I USA, Marlboro, en timma från New York City
trivs du där? Jag trivs jättebra.
äger du några converse: Nej
festar du mycket: kan nog festa mer :P
brukar du bli för full: Nej, inte vad jag minns haha!
vad har du för mobil operatör: Verizon i USA, comviq i Svea
är du allergisk i mot något: Nej
har du haft sex idag: Nej
nästa mål i ditt liv: Efter USA är det jobba, resa och plugga, känns grymt bra! Varför stressa när man kan leva?
hur svarar du i mobilen: Amerikanskt: Hello, med grov amerikansk dialekt haha, Svenskt: Hej det är Jennifer, eller om jag vet vem som ringer är det mer individuellt.
vem ringde du senast: Troligtvis min värdmamma, men blev uppringd av D på Skype idag, det räknas väl :P
vad sa den du senast pratade med i telefonen: Det var D som jag pratade med i en timme, vad han sa, vi sa mycket. Men han sa att han tyckte jag var fin att titta på
antal sömntimmar inatt: 9 i alla fall!
sov du ensam: Ja i egen säng med ett gäng kuddar.
brukar du komma i tid: Jag kan vara en baddare på det, men kan även slarva lite, men är oftast först.
när mår du bra: När jag är med människor jag tycker om.
när blev du fotad senast: Idag,
hur känner du dig nu: Kär och glad, men känner även sorg..
vanligaste färg på dina kläder: oj, svårt. Brukar vara en rätt bra blandning.
vad tycker du om fötter: Har inte så många åsikter om fötter, men nej jag har inte fotfobi!
är du smart: Ja det är jag, men vilken fråga o ställa då haha !
är du aktiv i skolan: Ja, jag brukar vara aktiv. Men en lektion i veckan är ju lite mindre än gymnasiet...
vad saknar du: att kunna cykla och ha nära till alla nära och kära. I USA är det bil och långa avstånd
hade du en bra kväll igår: Ja den var inte illa
vad gjorde du? Jag tränade och åt vindruvor
favorit dryck på morgonen? Mjölk eller juice, inte för starkt dock.
rakar du benen: Ja, då känner man sig fräsch!
när brukar du gå och lägga dig: Mellan 23 och 24
är du blyg: Nej det vill jag inte påstå, men det beror nog på..
Sysslar du med någon idrot:inte precis just nu, men gärna Kickboxning. Just nu tränar jag på gym, springer och styrketränar..blir ju ingen sport av det direkt..
vill du hellre ha mail än brev: Ja, men brev är mysigt med.
tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
hur mycket krävs det för att du ska bli full? Det beror på vad man menar med full.
har du spytt offentligt: Vad räknas som offentligt?
vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ta reda på alla hemligheter ;)
vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Min familj, mina kompisar och min pojkvän.
är du nöjd med ditt liv: Ja
 om inte, vad vill du ändra på: -
kategoriserar du dig själv i någon speciell stil:
Snyggt och fräscht. Enkelt men snyggt, eller med stil.
är du bortskämd: Beror på, men inte så att jag agerar bortskämd.
vad gör du i morgon: Spenderar dagen i New York City!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback