ett meddelande innan gymmet

Nu åker jag till gymmet, ska springa av mig alla mina tankar och känslor. kommer väl hem helt trött säkert. Men ja, jag är både jätte glad men också trött. Trött på falskhet och trött på att saker inte fungerar.

Till en person vill jag bara säga: jag orkar inte med dig mera, jag orkar inte tänka på dig, drömma om dig, bry mig om dig. Jag önskar just nu bara att jag kunde få bli lämnad ifred. Slippa spendera tankar, slippa undra, slippa känna. Jag orkar inte mera okej, nu är det svart på vitt, visa dig ordentligt eller försvinn! Och neeej till alla som tror att det har med D att göra..nej nej nej. Kolla inlägget innan, och tänk igen.

image163

Och ja, på stranden, med Sizzle, med inget annat än glädje. Det är guld värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback