brorsan och jag :)

Halloj där!

Har precis kollat färdigt på Good Luck Chuck, har den filmen och har sett den förut, men ja, det är ju för gó. Valde mellan den och The Holiday, den har jag med på dvd, men såg den senast så nu fick det bli denna :) Den är i alla fall väldigt rolig, och ja inte minst sagt snuskig!

Men kvällens höjdpunkt var lätt samtalet med min storebror. Det är så kul, vi är så lika fast vi är olika med..haha.exakt samma humor. Men i alla fall, vi satt och pratade eller ja, skrev på msn om alla möjliga saker från djupa relationsämnen till gamla vanliga "kissa o gå och lägg dig" haha, och vi drygade oss lite. Så sjukt roligt hade vi i alla fall. Jag satt och garvade för mig själv och fick tårar i ögonen av allt skratt och han fick jätte ont i magen av allt skratt så vi sa godnatt, det var ju sent i Sverige :P Men ja, lätt kvällens höjdpunkt, brorsan och jag!

Sen har jag även druckit Tropicana med smaken Peach Papaya, yummy, yummy säger jag bara!


Sovgott folks!

Kommentarer
Postat av: Emma

härligt med syskonkärlek. =)

ha en underbar lördag! =) kram emma!

Postat av: Emma

nej jag har inte vuxit upp i linköping. flyttade hit för 2 år sen för att plugga bara... =)

vart är du nu då?

kram

2008-05-17 @ 05:56:28
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se
Postat av: Emma

fan va kul. de ville jag göra när jag va yngre hihi.

jag bor i T1. vart ska du bo när du kommer hit då? =)

2008-05-17 @ 06:18:31
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se
Postat av: Emma

haha,okej. va coolt. =) jag o min kille bor på fanjunkaregatan... =)

haha, ballt igentligen. av alla 100000miljoner bloggar så hittar vi varandra haha...som snart ska bo cirka någon hundra meter ifrån varandra. lite kul... =D

2008-05-17 @ 06:25:42
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback