Äntligen!

Jadå, nu var det dags för tordag och kvällen har precis börjat. Imorgon är det fredag och för mig innebär det att ännu en vecka (jobbvecka?) har passerat. Det är så skönt när det är fredagar. Det är den bästa dagen på veckan. Även om jag gillar lördagar med för då händer det oftast lite mer saker och så, men att få slänga sig i soffan, kolla ett bra program/film med ett umgänge man trivs i, en stor skål med godis och känna att nu är det frid och fröjd. Då trivs jag! Sedan kan man ju spekulera om man har massor med plugg på lördagen hur kul det är att ha ångest inför det. Men ja, då får man njuta när lördagen är slut och man har pluggat färdigt. Det finns alltid något bra.
Denna torsdag ska jag spendera med att åka och äta Kina mat, god och nyttig kyckling med grönsaker. Har ju faktiskt inte fått det på hela veckan, illa! Sedan blir det lite mys framför TV:n med Grey's anatomy och vindruvor. Jag är beroende av vindruvor har jag konstaterat. Det är så gott och friskt så jag blir lycklig :P

Är det något jag ser fram emot så är det denna helg, Sizzle and Jizzle it is, for sure!

För övrigt kan jag konstatera att det händer så mycket sjuka saker runt om i världen, (som om man inte visste det redan men) och allt bara poppar upp och det känns som världen bara är en enda hel rörig och oorganiserad anslagstavla där alla post-it lappar är kluddriga, sitter över varandra, trasiga osv. eller helt enkelt knäppa. Vad är det som händer?

*En man låser in sin dotter i källaren, våldtar henne och hon föder typ 6 barn. Har suttit inlåst i 24 år !????
*En efterlyst pedofil blir gripen
*Det råder allvarliga konflikter i Mellanöstern, inget nytt precis, och det verkar blåsa till rejält?
*Folk kidnappas, mördas, våldtas, rånar, misshandlar

Och neeej, det är inget nytt. Men seriöst vart är vi på väg?

Nu får det nog räcka med allvar, kinamat it is!
image156

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback