Till Barnen i Arboga




Sånt här ska inte få hända, små oskyldiga barn blir offer för döden.

Hur ska mamman kunna vakna upp? Jag mår seriöst dåligt av detta.



image85


Barnens gråt har tystnat för all evighet,
På grund av en grym bryskhet.
Ta med dig detta ljus,
låt det brinna i ditt hus.

Bloggare kan visa våra politiker,
att vi alla är samhällskritiker.
Våldet måste få ett stopp,
det är dags att vi vaknar opp.

Vi kan alla dra vårt strå till stacken,
för ingen vill väl få en kniv i nacken.

Ta gärna med dig detta ljus och text till din blogg.


Kommentarer
Postat av: TUMADRE

Tack för kommentaren! :)
Bra att du lade upp ljuset, men tog du den från min sida eller hon som jag länkade till? för det ska inte gå att högerklicka... provade nyss sälv och då komemr det en ruta där det står "fråga först".

om jag hade varit mamman hade jag först halshuggit mördaren och sen tagit livet av mig. jag skulle inte orka gå vidare. finsn ingen chans. om ett halvår är mina barn lika gamla som de barnen var . inte ens i min vildaste
fantasi vill jag ens tnka tanken på hur det skulle kännas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback