Tankar hit och dit

image80

Igår var det återigen måndag vilket betyder att man måste börja om med att komma in i morgonrutinerna. Jag som dessutom har flyttat ner till källarvåningen har inte längre något fönster som släpper in ljus. Men rummet är större, det är tystare, mysigare och det känns mer som mitt rum. Det går däremot riktigt bra att gå upp utan ljuset, det är som om jag sover bättre och tyngre under natten och vaknar inte av att barnen vaknar, som jag gjorde när jag hade mitt rum intil deras.
Trots en positiv inställning till den nya veckan måste jag säga att det var lite deppdag igår. Jag skulle köpa nya träningsbyxor men hittade absolut inga på Dick's, som har både Nike och Adidas..så det var första missen. Istället köpte jag ett rätt snyggt linne och en top att ha under för under $ 20 vilket alltså inte ens är 140 svenska kronor =kap!
Väl på gymmet var det lika tyst som vanligt. Inget roligt folk denna dag inte. När jag ställde mig på klättermaskinen gjorde mannen intill mig korstecknet över bröstet såg det ut som i ögonvinkeln. Vad det ska betyda vet jag inte men det störde mig. Ibland känns det som jag visar lite för mycket hud på gymmet. Men jag har ju alltid både topp och linne...jag har kört med t-shirt någon gång men det är en tröja jag vanligtvis använder som "normalt plagg". Jag har väldigt svårt att träna i annat än linne just för det blir varmt och lite obehagligt. Linnen är ju mer urringade men det fläktar betydligt mera. Alla amerikanska tjejer går i hotpants typ och jag har byxor som går ner till vaderna. Shorts blir så jäkla kallt och man visar ju bra mycket mer hud än vad axlar och motsvarande delar på framsidan gör. Vad använder ni när ni tränar?
I alla fall så var det deppstämning igår. Det var som att jag saknade någon att prata med. Jag tror att jag har lite Dario-abstinens, för vi har inte hörts så mycket de senaste dagarna då båda har varit i farten. Så jag hoppas att vi hörs idag men det ser inte ut så just nu..men när vi inte har hörts blir jag alltid lite änbgslig och orolig

jaa, tankarna håller i sig, grubblar kanske för mycket som vanligt, jag är trött och behöver kanske bara sova lite?

Hoppas ni har det bra.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag använder också linne och byxor till vaderna... men sedan så går ju inte jag till något gym och tränar så uppfattar det väl inte på samma sätt som du...

Vi får försöka ses en gång till innan jag åker hem tycker jag :) Ska försöka skriva ner de saker jag har planerat så jag vet när jag är ledig... känns lite rörigt just nu.

2008-03-19 @ 15:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback