Sizzle and Jizzle



Detta är Sara :

image59


Det här är jag :

image60

Vi ringdes på msn och ett samtal som inte skulle bli speciellt långt (pga min trötthet) slutade i ett långt och härligt samtal. Det var ett mycket bra slut på denna dag som varit ganska lugn.

När man behöver lite energi, när man tänker och oroar sig, eller bara är glad och vill dela det med någon. Då är Sara där :) Och sprallig är vad jag blev efter samtalet. Tröttheten försvann efter sådär två minuter och nu sitter jag här med magen fylld av miljoner känslor och tankar. Detta var det andra samtalet idag som fick mig på bra humör.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag saknar att bo nära dig vännen, och tiden går för fort. Snart sitter vi i Sverige på varsin sida. Men Jizzle och Sizzle remains ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Väl talat!
Jizzle och Sizzle remains ;)

Ha en skön stund i duschen med dina M&M´s:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback