Kluven



Nu ska jag släcka lampan och datorn denna söndagskväll. Jag ligger och lyssnar på One Republic - stop and stare och den är riktigt bra.

Jag vet inte om jag nämnt det tidigare, men jag tänker väldigt mycket och inte minst på framtiden. Och nu börjar jag verkligen känna att jag är helt fast och förundrad över de små härliga barnen som jag spenderar mina dagar med. De är så fulla av energi, även klockan 7 på morgonen (!) och jag känner att det kommer bli tungt att lämna dem..Jag behövde bara få det sagt. Jag älskar att vara här, och barnen är så härliga så att jag inte kan göra annat än le..

...man är ständigt kluven...

..jag lämnade många när jag åkte hemifrån, men jag lämnar många när jag åker hem...


image78image79







Kommentarer
Postat av: Louise S.A - Aupair i USA

Jag är i Albany, 2½ ifrån NYC. Och har en kompis där du är Ida Peterson, www.garvo.blogg.se kolla i hennes blogg. Fast du kanske redan känner till henne.
Annars tycker jag att vi ska träffas alla 3 en dag inne i New York City.

Du verkar trivas i USA, Hur länge har du varit här? Hur är barnen och vad gör föräldrarna?
Ha de så bra!

Kramar Louise


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback