Glad Påsk!


Efter en härlig lördag med lång sovmorgon, lång dusch, lång lunch med Mingji (från Kina) så har jag även hunnit med att jobba lite kväll här borta i USA. Nu sitter jag och smaskar på M&M och Skittles som får representera mitt påskägg i år. Måste dock säga att suget efter alla möjliga svenska godisbitar lockar väldigt mycket.Jag har även fört över massor med bilder från min systemkamera till min dator så nu kanske jag kan slänga upp lite nya (sen december) bilder..?

Vill i alla fall önska alla en riktigt Glad Påsk!

image92



















Om ni tittar noga, på den lilla bilden, ser ni att det står S (skittles) ellr M (M&M) på de små godisbollarna. De är alltså samma sak typ, fast ena med choklad och den andra med typ fruktsmak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback