Fredag

Bästa dagen på veckan tycker jag. Efter en skol- eller arbetsvecka är ledigheten framme och man kan sitta uppe på fredagen och kolla på film halva natten och bara njuta. Ska bli så skönt att sova ut imorgon.

Denna dag har för övrigt varit rätt innehållsrik med allt från påsksamtal med delar av familjen hemma, middag med ett gäng trevliga tjejer och en rätt dålig med lite skrämmande film på salongen.

Dagens höjdpunkt har garanterat varit att ha pratat med min systerson Theo som är 5år. Han är den bästa jag vet, lyser så starkt med sin personlighet och glädje. Idag var det första gången på 7 månader som vi pratade. Jag brukar dock skicka brev till honom och skicka med lite smått och gott men detta var oslagbart. Vi pratade på i en halvtimme om hur vi skulle leka med våra små gosedjurslejon där hemma och bygga upp hela lejonkungen och gissa om han hade fantasi jag knappt kunde drömma om. Vilken härlig solstråle han är <3
Jag har även pratat med min morfar och min morbror vilket var väldigt roligt. Nu längtar jag bara tills vi alla ses igen. Men ja, tills dess har jag fullt med saker som väntar här i USA :)

Kvällen bjöd på middag ute och bio med ett gäng au pairer som sagt, mycket trevligt! Filmen, Shutter, var dock inte speciellt bra. Den kunde skrämma en rejält, men den var inte bra gjord och lite väl grå. Men ja, vill du skrika till så kan den rekomenderas. Men jag måste bara lägga in att 30 days of night, ojojoj! Den är läskig och bra gjord! Se den istället ;)


Nu är jag så trött att ögonen bara klistras ihop,. Till er som sitter uppe i Sverige säger jag Godnatt, och till er andra, hoppas ni sover gott!

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha! Läste precis "läxan" till Silverbay. Inte små uppgifter det inte :O:O:O
JIIIIHO :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback