En minnesvärd helg!

Jaha så har ännu en vecka passerat förbi. Den har gått rätt fort och helgen har varit hur bra som helst!

Jag sammanfattar det lite kort:

  • Bio och Friendly's på fredagen
  • Shopping, mycket lyckad, på lördagen plus Ben & Jerry glass!
  • New York City med den härliga gallerian vid Columbus Circle och en mycket trevlig promenad genom Central Park.
Konstiga saker:

  • Folk som delar ut syrsor eller gräshoppor (vad är skillnaden?) som är smaksatta och till för att ätas, VIDRIGT!!! Jag smakade inte kan jag tala om, vem gör det ärligt talat?? De fanns med smakerna ost & bacon, och typ vinäger, men även sour cream and onion...skulle aldrig stoppa en i munnen, eller ens röra!
  • En snuskig gubbe som var inne på Forever 21, som i just den butiken i bara har tjejkläder, och den gubben var skapligt upphetsad av att gå runt och titta och känna på kläderna..det syntes om jag säger så..!

Denna helg har ökat energin i mig. Nu är det framåt som gäller!

Sovgott



image58

Skulle ni vilja smaka en sådan??

Kommentarer
Postat av: Cec

Bacon?! Varför smaksätta ett kött med ett annat? Har insekterna ingen egen krydda?

Postat av: Asa

Jag smakade inte heller de dar vidriga sakerna... haha... och han gubben var verkligen vidrig... men helgen var ananrs underbar :) Hur mar naveln?

2008-03-06 @ 02:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback