Drömmare

image87



Jag sitter här och laddar inför att åka till gymmet. Funderar på om jag ska vänta på min älskling som snart borde logga in på Skype så vi kan höras innan han ska sova, klockan börjar bli mycket i Sverige nu. Här är den inte ens 18.00..jag fick i alla fall en lång pratstund med honom igår. Det är lite jobbigt nu, inte mellan oss, men det är tungt att sakna..

Jag beger mig nog till gymmet och dagdrömmer på rullbandet så får vi höras imorgon <3

Jag har miljoner bilder som är tagna över sjön och den utsikt jag hade där jag bodde förut. Även om jag inte trivdes där så drömmer jag mig bort till utsikten, jag är och förblir en drömmare!

Kommentarer
Postat av: TUMADRE

Vad konstigt, för en annan som skulle ta den kunde inte :/
är du barnflicka eller ?

Postat av: Tobias

Vacker bild!

2008-03-19 @ 23:21:37
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback